پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۴۰:۴۱

ارتقای مجدد جایگاه توسط بزرگترین بندر مالزی

باشگاه خبری فراساحل: با توجه به رشد جابه جایی بندر Klang مالزی، پیش بینی ‌می شود جایگاه این بندر با یک جهش، در رده یازدهم دنیا قرار بگیرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل جابجایی بندر Klang- بزرگترین بندر مالزی- در سال 2016 به 13.2 میلیون TEU رسید که نسبت به جابجایی 11.9 میلیون TEU مدت مشابه در سال 2015، رشد 10.8 درصدی را به نمایش ‌می گذارد، بر این اساس، انتظار ‌می رود با یک پله صعود، از رده دوازدهم جدول به رده یازدهم ارتقا پیدا کند. این گزارش ادامه داد: در سال گذشته، بزرگترین بندر مالزی شاهد رونق هم در بخش جابجایی کانتینری و حجم ترانزشیب، بوده است.

به عبارت دیگر، از لحاظ حجم ترانزشیب، بندر Klang، جابجایی 9.1 میلیون TEU را تجربه کرد که نسبت به هشت میلیون TEU در سال گذشته، افزایش 14.3 درصدی را به همراه داشت. یکی از مقامات بزرگترین بندر مالزی در این باره گفت: رشد مثبت بندر Klang را ‌می توان مربوط به چندین عامل از جمله; اپراتورهای سازنده و کارآمد ترمینال بندر Klang، حمایت قوی از جامعه لجستیکی و کشتیرانی بندر مذکور، تسهیلات و تجهیزات پیشرفته و مدرن مدیریت کارگو، دانست.



  کد خبر : 3147
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :